2014年6月7日 星期六

中心聚會

中心聚會,做六十個紫氣東來,上次做過一百個紫氣東來義賣,有了經驗,今次做六十個應付綽綽有餘,

總是找不到合適的盒子




貪玩留了小小皮做個蓮花酥,有待改進。

20 則留言:

  1. 軒姐又研究新品啦, 蓮花酥蓮蓉餡嗎 ? 鐘意呀 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係用蓮蓉餡,但試驗性質,求其用紫薯頂住先,用油炸嘅,好好食,但開得吾夠靘同好快腍。

      刪除
  2. 上次已見識過這些紫氣東來,之後不知有沒有人訂購呢?
    那顏色好靚,是否有你作畫的顏料配合,哈哈,想嚇c人咩,我講下笑你唔介意啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如心:我吾係做生意嘅人才,都係做嚟俾自己喜歡的人吃,上次義賣係慈善性質,反應都吾錯,暫時食過的朋友都喜歡,你又冇講錯,我真係當畫的顏色來調,不過放心係食用顏料!

      刪除
  3. 義賣是在何時及哪裡呢? 我看看會否在附近也來支持一下!

    回覆刪除
    回覆
    1. 晴兒:多謝你支持呀!義賣是一年一兩次,在去年已賣了,在將軍澳呀!

      刪除
  4. 紫氣東來個名好特別,一定好食又好買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 改個好D嘅名,就特別D囉!因為是慈善大家都吾計較好吾好食,所以好賣得。

      刪除
  5. 個盒都好 fit 件餅呀 ! 簡直包裝精美, 人見人愛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 個食譜係十個,個盒裝九個一層,可惜係單數,剩一個。

      刪除
  6. 整得好靚、包裝又靚、一定好好食,真係三重享受!

    回覆刪除
  7. 軒軒:您好犀利,可以一次整咁多,個個都咁靚,幾年前我整過一次芋頭酥,二拾幾個都好"論盡"呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一般係水皮包油皮,尼個係將一份白色水皮包白色油皮,另一份紫色水皮包白色油皮,再兩份水皮包油皮叠成一份再做,比一般做法更煩,上次驚一百個做吾切,一早整好放冰格,拎出來有點變形,又要逐個整,搞左頭尾幾日,但人老精,功多藝熟,自然會有辦法偷雞,今次係預早一日做好餡,分好一份份,水油皮做好放雪櫃,翌日再分成一份份水油皮,一邊包一邊焗,剛剛好焗好一盆15個,就包好15個,一出爐就再焗15個,60個都係焗4次,快過上次一百個好多。

      刪除
    2. 唔怪得咁靚啦,原來做法咁煩覆,勁呀!

      刪除
    3. 做熟左就吾難,勁就未輪到我呀!

      刪除
    4. 吾係謙,係一山還有一山高,我D小兒科咋!

      刪除
  8. 下次番香港,人未起程先落單訂定一兩打,五姐唔會托手睜卦?

    回覆刪除
    回覆
    1. 祇要大哥吾縑五妹手功粗,大哥叫到,多多都有。

      刪除