2014年6月20日 星期五

致謝

致謝



      朋友傳來消息,新書登上大眾書局的暢銷書榜第三位,
     
 軒是個寂寂無名的小人物,實在不敢相信,致電出版社證實無誤,適逢各大書局大減價,補貨不及,
部份書局售罄,引致各位支持的好友空手而回,實在抱歉!現各大書局已再度入貨。短短數星期已有此成績,全賴有你、妳、您的支持!多謝各位親朋好友的支持!在此謝過!









18 則留言:

  1. 回覆
    1. 多謝芹菜!初初我都好意外吾係好信,多謝你地支持呀!吾係都吾可以上榜!

      刪除
  2. 恭喜!恭喜!
    希望好快又出第二本!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝翠兒!初初我都好意外吾係好信,多謝你地支持呀!吾係都吾可以上榜!第二本都係隨緣啦!

      刪除
  3. 恭喜!恭喜!實至名歸!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小月!初初我都好意外吾係好信,多謝你地支持呀!吾係都吾可以上榜!

      刪除
  4. 恭喜軒姐 ! 多謝軒姐 ! 我們獲益良多 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝太王!千萬莫這樣說啊!我都是略識皮毛咋!係我多謝大家的支持與愛護才對!

      刪除
  5. 好彩老雨手執一本,唔使兩頭撲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 五妹又點會要大哥兩頭撲呢!實在多謝大家的厚愛與支持!

      刪除
  6. 回覆
    1. 多謝Philip!真係意外驚喜!多謝大家厚愛支持!

      刪除
  7. 恭喜軒姐!實至名歸!好靚女呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝惠惠!係意外驚喜!都已經係亞婆級囉!仲點會靚呢!

      刪除
  8. 忘記了來給你道賀,抱歉了!
    因最近有些忙。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如心:吾好噉客氣,不是一件甚麼大事,我都係平常心,有上榜便有落榜,不過因有朋友買極都話買吾到,了解下知道返了貨,順便通知下啫!

      刪除