2018年1月3日 星期三

酸蘿蔔拌海蜇

我家愛吃海蜇,酒家上桌的海蜇一般都是緊夠每人一兩口,不能大快朵頤,在家烹調也不是難事,祗要啤夠水便成,但我家人喜愛的情度有點嚇人,兩斤海蜇可當麵吃,一上桌轉眼便一掃而空,但海蜇對消化系統不佳的人會較難消化,不宜多吃,於是將蘿蔔切粗絲,鹽醃後搾乾蘿蔔水,放入已調糖煮滾放涼的白醋中浸至入味,海蜇加調味料拌勻放碟中央,蘿蔔絲圍邊,吃的時候撈勻,有撈起的寓意,且蘿蔔絲也很爽脆,加入蘿蔔絲味道也不錯,很搭調呢!

18 則留言:

  1. 如果酒樓有這樣一碟的小吃就好啦…
    我試過整,但當加了調味料後那些海蜇便巴巴聲出晒水,即時得番半碟,哈哈,都唔知點解?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會早一日做好放雪櫃,個盒底加個墊格一日之後,將啲水份隔清啲,臨食才下調咪料,便會減少水份。即使在酒樓如果食得慢,碟底都會有少少水的。

      刪除
  2. 海蜇無味,配酸蘿蔔絲,呢種配搭會好醒胃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!好醒胃,仲打佐苦頭都唔多覺。

      刪除
  3. 你個方法好喎!我屋企人都係好鍾意食海蜇,不過年我都少左整,好貴呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 去油麻地德興或西環海味店買,38元一斤,唔算貴,有些上海南貨店真係幾貴嫁。

      刪除
  4. 看來好美味,我兩樣都喜歡食。

    回覆刪除
  5. 五姐好叻!識打矛波!我聽日開酒樓一定請五姐做大廚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咭咭.........唔好咁大聲呀!我打佐苦頭都唔多覺嫁。

      刪除
  6. 軒姐: 請問我買新鮮的一大塊自己切的,是否要煲滾水後放入去汆水然後再泡冰水呢!因為我都唔知買回來是否可以直接食用。
    謝謝你!~小滿

    回覆刪除
    回覆
    1. 小滿:我相信你買到的所謂新鮮海蜇,應該是已經制過的,如果從海中捕獲的新鮮海蜇即水母,是不能直接食,制過的海蜇有很多鹽,一張張接好賣,你可照媽媽的招牌菜3入面的方法做。

      刪除
  7. 多謝軒姐!我會查看因為我有買你的食譜,還有我買的海蜇頭是浸在鹽水裡面的所以係好咸的,買回來要沖洗好多次。~小滿

    回覆刪除
    回覆
    1. 小滿:多謝支持!海蜇皮都係好鹹,除了鹽仲有石灰,明矾醃制,一定要浸洗乾淨啊!

      刪除
  8. 兩種食材我都喜愛食呢。

    回覆刪除