2018年1月11日 星期四

瑤柱魚肚炒滑蛋

在酒樓吃過瑤柱魚肚滑蛋,覺得材料不足,相信不難做,於是試做,浸了半隻砂爆魚肚,汆薑蔥水後切粒,蔥切粒,瑤柱浸軟蒸腍撕幼,隔出瑤柱水,瑤柱水加少許生粉拌勻加入已打拂之蛋液中拌勻,加少少胡椒粉,鹽,將其餘材料加入拌勻,起鑊下油,油要多一點,下蛋液及材料慢慢推成滑蛋,今次材料豐富,不用尋寶才有魚肚瑤柱吃了。

14 則留言:

  1. 我覺得瑤柱不適合用來炒蛋,煲白粥就好得多!

    回覆刪除
    回覆
    1. 瑤柱好鮮味,大爺空口當口果食,瑤柱要蒸好腍才炒蛋也不差。

      刪除
  2. 我都未試過魚肚炒滑蛋添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都未試過,都係學酒樓整。

      刪除
  3. 自己整,材料豐富得多了。

    回覆刪除
  4. 自己炒係不惜公款, 所以食得好滿足. 軒姐! 你炒得好滑肯定好食喇!~小滿

    回覆刪除
    回覆
    1. 小滿:自己炒係料多,但鑊氣仲差啲。

      刪除
  5. 街外食冇乜料,但收名貴小菜價錢,你自己煮,一定好味又足料.

    回覆刪除
    回覆
    1. 小月:酒樓其實真係好少料,成本好小,但收得唔平。自己炒算ok,但鑊氣仲差啲。

      刪除
  6. 我執輸,未見過未食過呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 翠兒:我都係第一次食咋,久不久出街食下會有新發現。

      刪除