2014年4月8日 星期二

富貴炒飯~牛柳粒飛魚籽炒飯




我家懶人多,

假期晚起又怕輪候等位茗茶,

我懶去買材料,

在雪柜有
盒惠XX牌澳洲西冷牛扒,

 X已不再出售這牛扒

這是最後兩盒,

有盒飛魚籽,有一些菜心,

急急溶雪,煲個白飯,做個牛抑粒飛魚籽炒飯。



富貴炒飯~牛柳粒飛魚籽炒飯

  
材料:牛扒一塊切細粒

菜梗粒,芫荽蔥粒,薑米,飛魚籽,飯,所有份量隨意。

雞蛋 2 隻打散

牛扒調味:

生抽3茶匙

砂糖1/4茶匙

生粉 1/2茶匙

做法:下油爆薑米及牛扒粒半熟剷起備用,

鑊要洗乾凈下油下蛋,加飯炒開,

加入菜粒畧炒再加牛扒粒炒熟,熄火加入飛魚籽即成。

14 則留言:

  1. 嘩!咁多料,靚過出街食.吾同人迫,食得舒適.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實吾止佢哋懶,要我等個幾鐘,我都吾等,D少爺起身又要沖涼洗頭至出街,已經半粒鐘,出去又等粒幾鐘,嗱嗱聲煮好食飽都得嘞。噉大家都懶就自己煮。

      刪除
  2. 回覆
    1. 點及酒樓炒得靚,不過大家都懶就自己煮。

      刪除
  3. 軒姐:富貴炒飯中的飛魚籽是甚麼魚籽?又薑米是否薑蓉呢?
    真唔好意思,左問右問阻住你富貴吃炒飯㖭,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如心:飛魚籽有人叫蟹籽,即壽司嗰D蟹籽,好似就係飛魚。薑米不是薑蓉,薑蓉係磨,薑米是切小粒,有口感D,吾阻,食碗至走啦!

      刪除
  4. 這款炒飯真係睇得又食得呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜惠康吾再入這牌子牛扒,係雪花牛扒,好正嫁。

      刪除
  5. 真係好富貴喎!請我食一碗仔吖!^o^
    我都最怕等位食野,煮左食完都未有位呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝翠兒賞面,我都係噉話,D少爺起身又要沖涼洗頭至出街,已經半粒鐘,出去又等粒幾鐘,嗱嗱聲煮好食飽都得嘞

      刪除
  6. 軒軒﹕你好﹗
    請問你用什麼方法去[急急]解凍呢?
    我常對著冰柜的凍肉無計可施,常要隔日取出解凍才有得用,失了那即興感呢﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 隔日取出解凍才最好,但有時趕住食,我用一個厚身小小鎖口膠袋好,吾好入到水,成包用熱水浸一陣,如果D水凍咗可以再換熱水,好快會溶雪。

      刪除
  7. 我都間中買定一兩盒放雪櫃, 0物依家蕙康唔賣0拿 ! 可惜 !
    單係睇都知道炒得好靚 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 過年前減到99,9三盒,原來是盡快清貨停售,這是霜降雪花牛扒,合埋眼煮到吾會吾掂,停售真可惜!

      刪除