2014年4月22日 星期二

薑蔥焗魚脊骨~食譜

              在臉書看到有朋友介紹吃炒骨腩,挑起條筋,但一向嗅覺特別敏感,怕腥甚小吃魚,未做過這菜,一於憑空想像,又怕失敗無人問津浪費金錢,於是買魚脊骨試做,


這鍋十八個大洋有九塊魚脊骨,連薑蔥廿三個大洋


醃的時候有點腥,怕腥落大量薑蔥,嘩!上桌香到不得了,連我這個怕腥的人也覺不腥,yummy!不過太小魚肉了,好有信心下次可用骨腩做。
材料:
魚脊骨九塊
乾蔥頭3切片
蒜頭4粒切片
薑片半碗
蔥段一碗(綠色部份後下)
指天椒一隻切開
生粉適量

茨汁
生粉1茶匙
蠔油1茶匙
水適量

醃料:
幼鹽3/4茶匙
胡椒粉少許
1茶匙
另酒1湯匙灒鑊用

做法:
魚脊骨洗淨抹乾水,用醃料醃十分鐘,上粉放大熱油炸至金黃,另起鑊爆香薑片、乾蔥頭蒜頭蔥白魚脊骨回鑊灒酒,下綠色部份蔥快炒下茨汁,加蓋稍焗,轉放預先燒熱的砂鍋,即成。

小小心得:魚脊骨一定要抹乾水才不腥,且如有水份炸的時候會彈油,可用砂鍋起鑊煮全部材料,我的砂鍋太細不夠位置翻炒,才用鑊炒好轉放砂鍋。

6 則留言:

  1. 很好配啤酒的一味菜.又經濟又美味,

    回覆刪除
    回覆
    1. haha.....吾好咁大聲,俾大爺知道我打斧頭!

      刪除
  2. 已有九成水準了,軒姐。
    煑呢味餸啲薑、蒜、干蔥等等最好都係放入油鑊拉油至乾身,然後回鑊就至好不過,呢啲做法我係跟某酒樓二廚處學返來,不知對你有沒有幫助。
    炆豆腐、火腩和薑蔥煀都係一樣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然有幫助啦!多謝你如心兄!一般人一聽到走油兩個字,已耍手擰頭,咭咭....我吾記得邊個網友話,屋企幾大吾炸嘢,要炸就回娘家,噉大家噉怕就偷雞接近就算啦!以前我都好鍾意走油,而家年紀大咗,大爺又吾介口,餐頭餸已較小走油,但如果請客一定會走油快靚正呀!其實好食嘅嘢係吾健康,健康嘅嘢係吾好食,不過偶一為之無所謂囉!

      刪除
  3. 回覆
    1. 我吾識飲酒,不過諗應該可以送酒。

      刪除