2020年6月6日 星期六

韓式燒肋骨~食譜

 加了老抽後味道便合意了,其實韓式燒烤是偏甜的,醃料其實也很簡單比例如下:
萬字醬油1
砂糖1.5
1
甘筍半條
洋蔥半個
檸檬汁半個,皮切塊
2大塊
蒜頭幾瓣
莞萎一條
蔥一條
韓國紅椒粉適量(我改為紅麴粉)
另加老抽1
做法:
將甘筍洋蔥、加了老抽後味道便合意了,其實韓式燒烤是偏甜的,醃料其實也很簡單比例如下:
萬字醬油1
砂糖1.5
1
西芹1 條
甘筍半條
洋蔥半個
檸檬汁半個,皮切塊
2大塊
蒜頭幾瓣
莞萎一條
蔥一條
韓國紅椒粉適量(我改為紅麴粉)
另加老抽1
做法:
將甘筍、洋蔥、西芹、薑,蒜頭同切碎(我用搞拌器打碎),檸檬汁半個,皮切塊與其他醃料拌勻,放入已洗淨抹乾水份之肋骨,放入冰箱中醃24小時,放入預熱之焗爐,放最高火焗15分鐘,反面轉焗10分鐘,再反面焗10分鐘,即成。
細少剛下班回家,甫入門便問焗甚麼?很香啊!

小小心得:正韓國紅椒粉較難買,可改用普通紅椒粉,我不吃辣而又想顏色鮮艷一點改用紅麴粉,醃肋排的過程,要間中去反面一次。最佳是焗之剛熟,過久肉質便乾。各家爐火有別請自行調節。


8 則留言:

  1. 終於成功~色香味俱全。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝EE!今次似在外吃的韓式燒烤味啦!

      刪除
  2. 最重要是找到自己喜歡的口味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實韓式係偏甜的,可能係唔同牌子醃料所以有偏差,老表胸襟非常廣闊,聽我講太甜,即時再俾意見,仲話:各師各法,唔同師傅唔同玩法。

      刪除
  3. 見到裡面还有肉汁時間剛剛好"讚"

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝小滿!剛剛好肉汁會多啲,焗太久會鞋。

      刪除