2018年8月21日 星期二

酸雞


   以前在家鄉每到過年,挨家挨戶都喜歡浸些酸雞,沒錯是酸雞不是醉雞,因為當時交通不便,往往令一些遊子未能及時趕回家鄉中度歲,從前物資短缺,劏雞殺鴨必是逢年過節才有,想留到遊子歸來有點好食物,但又沒有雪櫃,因醋比酒便宜,便用醋去保存。慢慢在香港家中有了雪櫃,母仍保存了傳,每年都會浸上兩三隻酸雞,每家都有不同的食譜,母親的食譜比1瓶白米醋,半瓶水,煮滾待涼,雞先用鹽醃好蒸熟放涼,放在已放涼的醋中浸泡一天,便可斬件上桌。怕大爺與細少吃不慣,祗試做半隻,果然不出所料,恐怕是鄉親吃慣才會喜歡。

12 則留言:

  1. 軒姐,我唔係大鄉里,哈哈,所以我聽都未聽過!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如心:唔係大鄉里,係唔同鄉啫!

      刪除
  2. 我都未聽過酸雞,我家鄉會醃咸雞。

    回覆刪除
  3. 軒姐! 那天留言過,但不见了今天又再留多一次酸雞未聽過亦都無食過,好奇想知雞肉是否好酸呢! ~小滿!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小滿:酸唔酸係睇醋嘅份量,係我啲同鄉至喜歡食,大爺同細少唔吼呀!

      刪除
  4. 我未食過酸雞,看標題我眼矇,仲以為醉雞。

    回覆刪除