2018年4月24日 星期二

欖菜排骨炆白豆角


欖菜排骨炆白豆角
    自從十多年前去潮州旅行,吃過欖菜便喜歡上欖菜,買過兩瓶回港,吃光後在超市買的欖菜牌子不同味不同,且完全不是那會事,踏破鐵鞋無覓處,得來全不費功,最後在雜店買到,名字有點搞笑,潮欖菜卻叫香港橄菜。酒樓吃有欖菜的餸菜,欖菜真的少得可憐,其實並非昂貴之物,在家煮我一定下勁多,欖菜肉碎四季豆吃得多,見雪櫃有排骨,便改為用排骨,排骨較肉碎難熟,先用生抽、老抽、糖、胡椒粉、生粉,油稍醃,中慢火煎至四面金黃,差不多起鍋便加少少蒜蓉同爆香,備用,白豆角摘段汆油鹽水,將欖菜爆香,加一隻指天椒,所有材料回鑊,灒酒蓋上蓋,灑少少水稍炆至排骨全熟,埋芡即成。(如果夠乾身可以不用埋芡,我沒有埋芡)欖菜除了煮餸菜,吃粥加點欖菜也是非常美味。

13 則留言:

  1. 我好少食欖菜,覺得都係一般,但唔知點解鍾意食嘅人就話十分美味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 口味每個人都不同,就如榴連喜歡就覺得很香,不喜歡就覺得很臭。

      刪除
  2. 請問欖菜同唔同欖角呢?我間中會用欖角嚟炒飯,都幾惹味架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 欖角是用欖做,欖菜是用欖同芥菜葉去做,各有不同味道,有些地方賣的欖角太腍,我不喜歡,每次去西環買海味必去東邊街買欖角和豆豉。

      刪除
  3. 我以前係九龍城雜貨餔買過一樽次樽,但好多油架,所以冇再買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係幾多油,我用格同匙壓一壓啲油便不太多油了。

      刪除
  4. 我以前不吃欖角,最近在酒樓吃欖角骨,好惹味喎!

    回覆刪除
  5. 欖菜肉碎/排骨四季豆
    吃粥加點欖菜
    非常美味

    回覆刪除
  6. 軒姐,有冇香港橄欖菜個張相睇,想去買呀,謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 回應欄不能貼相,叫蓬盛牌香港橄欖菜,有大細兩種,我買大的18元一樽,細嘅10元一樽,你睇清楚至好買,有一隻外形,顏色一樣但個名不同的,不好吃架,我在網上找到圖片https://www.scfood.co.uk/450g-1723.html

      刪除
    2. 下調味要留意,欖菜本身已夠鹹味。

      刪除