2018年4月13日 星期五

片甲不留



假日與大爺去逛街,途經觀塘,廿元兩斤花甲,便宜到不相信,平常花甲比較乾淨,不用太花時間去清洗,在報章學到用暖水去浸一會便可令蜆輕易吐沙,新方法去很快見效,見花甲大部份完全開了口還以為已死,但一汆全部殼開原來仍活著。但今次的沙多到不得了,足足洗了十多次,兩斤一隻大碟不夠盛載,每次吃蜆類都是片甲不留。

19 則留言:

  1. 拍拖行街找到甲壳海鮮的美食,做多些功夫也無妨啦。

    回覆刪除
  2. 足足洗了十多次,真係少的耐性都要食沙喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 便宜莫貪,平時買3、4拾元以上一斤,係冇咩沙架,買左番嚟又唔想唗嘢,迫著要洗。

      刪除
  3. 佩服軒姐的耐心!吃個片甲不留?咁受歡迎,足足洗了十多次都抵啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 便宜莫貪,平時買3、4拾元以上一斤,係冇咩沙架,買左番嚟又唔想唗嘢,迫著要洗。

      刪除
  4. 軒姐,有得吃你還賣乖,吃完蜆肉那些片甲仍要留嗎?哈哈…
    片甲不留,當然是不留片甲了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈....俾如心捉字蝨添,片甲是指花甲,大爺都係愛搞笑,佢話買啲六十歲食下🤣🤣

      刪除
    2. 哈哈!大爺好野:買啲六十歲食下。

      刪除
    3. 大爺成日搞搞震,有時俾佢激到唔知好嬲定好笑。

      刪除
  5. 真係要用好多功夫,吃貝類最怕吃到滿口沙,你家人好有口福。

    回覆刪除
    回覆
    1. 便宜莫貪,平時買3、4拾元以上一斤,係冇咩沙架,買左番嚟又唔想唗嘢,迫著要洗。

      刪除
  6. 嘩!片甲不留?好勁喎!我就只食肉,留下所有甲縠。

    回覆刪除
    回覆
    1. 二斤一隻都冇淨,仲唔係片甲不留!

      刪除
  7. 軒姐!最近我給你的留言一直都不通過,不知什么原故,今天才可以其实我一路都有看你的blog㗎!见你炒的片甲就食指大动,因为我好鐘意食蜆肉. ~小滿 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 小滿:谷歌簡中便出現問題,我都試過在其他博友的blog留言,明明是發出了轉眼又消失,有時會在gmail 會看到,有時候又會當垃圾留言,有時候又會過幾個月出現,最慘是有博友更新,我們訂閱了也無法知道更新,本來博友的回應在右手邊的欄目會有頭像,但去年個電腦用了window 10之後,頭像便消失了,平時相片用的相框,window 7又突然不能使用,用了window 10相框又可以用了,我覺得電腦真的好難。

      刪除
  8. 花甲我都好鍾意食呀!不過廿元兩斤花甲?咁平我會吾敢買呀。

    回覆刪除