2017年10月20日 星期五

第一捲

 我的第一捲~有兩三條過火,有點燶。
多謝玲玲送的新玩具
 有了新玩具,急不及待找了幾個食譜,一於試新剪綵,由於沒有捲蛋卷的金屬棒,我用木筷子和餐刀去捲,但個模具打開之後不能直立,往下掉合上了,手忙腳亂下,弄至第一二條過火,有點燶,後來修理好蓋子可以直立才順利完成。美中不足要再追~待續.......


13 則留言:

  1. 軒姐,我喜歡吃有沙糖芝麻椰絲餡料的蛋卷。你不妨諗下啦!

    回覆刪除
  2. 軒姐:我比你更加心急!嘻嘻 !我知道你萬能嗎?整得好專業喎!用筷子和餐刀卷得好靚,你唔講我都看不出來。~小滿!

    回覆刪除
  3. 聞到香噴噴喇!我都想左好耐玩蛋卷,又係搵吾到條鋼通,或者用燒叉做鳳凰卷玩下先都好喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鐘意食鳳凰卷呀,你地快D整,請我食呀>00<

      刪除
    2. 翠兒:淑女所見略同,我又係諗到用燒烤义呀!
      小月:我仲搞緊另外味道蛋卷,搞掂再搞鳳凰卷。

      刪除
    3. 小月:玲玲回應如下:
      軒姐,有機㑹。請待我多謝小月��送上祝福⋯希望大家健康,快樂!

      刪除