2017年10月12日 星期四

流心蝦多士

上次做蝦多士,細少建議加芝士,於是便加芝士再做,
芝士加熱會溶化,要改一改做法,先將麵包用低溫稍烘稍硬身,抹上一層蝦膠放上芝士,我想有拉絲效便用mozzarella芝士,
 再用蝦膠蓋上,
拍上生粉,在蝦膠上塗蛋液,再上麵包糠,用手按實麵包糠,有兩件另加片裝芝士,用粗麵包糠以作識別,
 這個祗有mozzarella芝士
加了點片裝芝士更濃芝士味更流心,
細少幫忙傳菜,細少不懂鳳尾蝦,一看便問為甚麼沒有插上蝦尾?到上了桌又到大爺問為何沒有大蝦在上面!兩父子真難服侍!但當一口咬下去,大爺罕有的脫口而說:唔!好食!

小小心得:仔細檢查,要覆蓋所有芝士,否則會漏餡流出芝士。

15 則留言:

  1. 大爺罕有的脫口而說:唔!好食!
    哈哈!大爺吾小心讚左你一句呀!

    回覆刪除
  2. 五姐,我會說:唔好食!因為我不愛芝士喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 宗姐:我以前都不吃芝士,近20年才開始愛吃芝士,但也是部份芝士,那些發霉芝士我都抗拒。

      刪除
    2. 如心在外國一定會或多或少都吃芝士。

      刪除
    3. 我係差不多所有芝士都食,仲係愈貴愈好呢,但我又食唔起,所以只有等超過市做推廣,我至有得免費試食!哈哈…

      刪除
  3. 軒姐,你咁聽佢哋話,話整乜就整乜,今次就話整流心啫,而下次就會叫你整番個金沙鹹蝦多士,咁你整唔整?嘻嘻…

    回覆刪除
    回覆
    1. 如心:我地整咩都係為屋企人,佢地喜歡吃自已就開心!

      刪除
  4. 軒姐:睇見都流口水.我两個小朋友都好鐘意食芝士.你的家人真係有福"賢妻良母"非妳莫屬。嘻嘻! ~小滿!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小滿!鐘意食芝士就整啦!這個會好好吃。

      刪除