2020年4月12日 星期日

400下朱古力


隨著網紅400下咖啡熱烘烘,細少借了我張會員証去二記買材料,隨即來電告知甫出電梯,二記已張貼400下咖啡的配方,因疫情下人人留在家中,太空閒了人人化身廚神,很多人做蛋糕,麵包,美食,二記排隊付款的人潮多到嚇壞細少,是圍在店內兩個圈,很多材料也被搶購一空。沒有售貨員招呼,售貨員祇留在收銀機不停收款,入貨物。我光顧了二記十年過外,也沒見過人潮如此多,即使是特節節日、過年都沒有如場面。細少幾經辛苦才輪到付款,回家等凍好材料,便開始玩,今次想玩朱古力400下,細少玩得開心,完成了分一半我品嚐,個人認為比咖啡美味。

8 則留言:

  1. 好彩我早兩星期去買左麵包粉,聽見都覺得嚇人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽講麵粉週維都冇貨啦!因為我叫細少順便幫我買少少嘢,佢至排隊咋。

      刪除
  2. 居家避疫,揾啲勢藝消磿時間,又可以滿足胃口,不失為一個明智選擇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咭咭........人人化身廚神呀!搞到烘焙店都缺貨。

      刪除
  3. 睇到都覺得好飲!"好正" 係呀! 最近很多材料都買唔到呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 比咖啡好飲!乜都搶購,變咗供不應求。

      刪除