2020年4月6日 星期一

400次咖啡


  近日疫情嚴峻,少了人外出,留在家中太無聊,各自尋找一些解悶方法,因此多了人做蛋糕、麵包之類,主要材料麵粉一度供不應求~斷市!唉!祈求疫情受到控制!早日回復正常生活!
   細少有假期,解悶方法砌模型、打機外,最近玩網紅400次咖啡,據說最早由澳門一間店的做法,一直發展傳到韓國,再改良傳到網上,發展到創意無限,不單是咖啡,還有美綠版、朱古力版,綠茶版……細少不愛咖啡,跟韓版做,因為奶多不會太濃咖啡味,於是兩母子玩個不亦樂乎!
材料:
溶咖啡1茶匙
1茶匙
熱水茶匙
111
250ml
做法是將咖啡粉、糖,熱水拌勻,用匙攪拌400下至濃稠,放在奶上,拌勻即可飲用。細少讚美味啊!

8 則留言:

  1. 呢個最近好熱門,可惜我家無即溶咖啡粉,冇得玩。

    回覆刪除
  2. 昨天見到我家大少也在攪攪攪。

    回覆刪除
  3. 我睇到你這篇文才知道我女兒近日連續幾天都在打這個咖啡, 原來最近熱門!哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咭咭....唔係細少玩我都唔知呀!証明我地OUT咗囉!

      刪除