2018年9月18日 星期二

颱風的日子

           燒排骨~簡單易做,一早醃好放雪櫃,吃的時候放焗爐焗熟便是。
    早一星期,天文台還未發出颱風訊息,細少已在外國天文網站得知會有一勁風襲港,一早預備了小少,不用在打風的日子去排隊買餸,十號風球的前一天祗是需要買少量瓜菜,整個街市處處人龍,在臉書上更有人分享某超市冰櫃全部空空如也,搞笑用洗劫一空形容,其實打風是一兩日的事而矣,何須買大食物。



 今次非常幸運,蝸居背風,沒有波及,但屋苑的三十年大樹遭殃,今次的山竹威力可與當年的溫黛相比。希望風雨過後,一切會盡快如常,平安是福!

13 則留言:

  1. 回覆
    1. 仲係有少少咳,條脷好返第日又係隔離起粒新嘅,好左又起,藥房介紹我食B2,話我欠B2,所以易口爛。

      刪除
    2. 食咗B2,有好的嗎?!
      有冇試吓吓睇中醫調理吓?

      刪除
    3. 多謝宗姐!再去醫生,好左好多。

      刪除
  2. 今次天文台一早預告呢個風好大陣仗,所以我覺得啲人搶購食物並無誤導,但卻有羊群心態效應,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己都係C9都係咁話,啲C9本色慌死執輸。

      刪除
  3. 軒姐:你們平安無事就好、睇新聞見到風力好強很可怕,上星期全球很多地方都有打風,我們這邊原本都有打後來吹着去另一個地方但整個星期都下大雨某些地區都有浸水!打風有排骨食都唔錯啦!~小滿!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次好好彩,我家背風,食正風的街坊連晾衫架都打爛。

      刪除
  4. 今次將軍澳是重災區,睇電視見到地磚都吹起山晒,真係好恐怖。好彩你屋企背風,減少損失,平安無事就好了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次好好彩,我家背風,食正風的街坊連晾衫架都打爛。

      刪除
  5. 大家平安便好了。
    其實打風只一兩天,最係唔需要儲存咁多食物。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己都係C9都係咁話,啲C9本色慌死執輸。

      刪除