2018年9月10日 星期一

紫菜豆腐蕃茄湯


老父終於出了院,但我因感冒舌頭長了血泡,最初醫生不想我服用抗生素,可能是每天到醫院,抵抗力弱便無法痊癒,但已過兩星期仍未好轉,結果不得不服用抗生素,舌頭潰爛吃飯很困難,祗能每天都用湯水送飯,今天煲個快速湯,豆腐切小塊,蕃茄切小粒用少許油爆炒,加入豆腐肉碎,臨上桌加入紫菜一滾即成,吃兩口飯也勝過吃碗粥啊!

18 則留言:

  1. 軒姐,請保重小心身體,你係呢個家庭嘅重要支柱呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝如心!今次唔知點解病咁耐,個口好左在隔離再起,好煩。

      刪除
  2. 你要保重身體啊!
    呢個我都常煮,只是沒落肉碎,方便又簡單。

    回覆刪除
  3. 軒姐保重,一大家子,冇您唔得呂喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝一粟關心,咭咭.....冇我個地球一樣轉!

      刪除
  4. 咁你一定清減不少了!相信好了嗎?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 減完又肥過,好了又在隔離再起,都唔知點搞。

      刪除
  5. 首先要照顧到自己
    祝世伯和你安康

    回覆刪除
  6. 軒姐:舌頭痛飲紫菜豆腐湯下火最好,我小時候父親都常常説食碗飯有體力過食碗粥、尢其是你剛剛病好。~小滿!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝小滿,今次好論盡,好了又在隔離再起,不過冇之前咁大粒,冇咁痛。

      刪除

  7. 食清淡些應該會好些的,祝早日康復!
    自己試過生痱滋都痛到不得了,所以很明白妳的痛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Man Man !我未試過病咁耐,好左係隔離又起粒新嘅,如是者成廿日有多。

      刪除
  8. 舌頭痛冇啖好食!湯泡飯求其沖D飯落肚,飽過食粥。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係呀!點到算有飯落肚,餐餐粥真係冇力。

      刪除
  9. use 3 ripe kiwi, add a little honey and water, blend them in blender, make sure to drink them all. will heal mouth ulcers fast

    回覆刪除