2018年5月19日 星期六

沙薑雞中翼


沙薑雞翼
上次做骨香沙薑雞剩下半包四季鹽焗雞粉,見雞翼減價,買來做沙薑雞翼,將雞翼一磅退冰後用淡鹽水浸一會,抹乾水份,加少許薑汁酒及半包四季鹽焗雞粉同醃一小時,用慢火煎至兩面金黃即可,有點脆口味道也不錯。

14 則留言:

  1. 好靚!好味道!睇見想食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝翠兒!因為四季鹽焗雞粉有味精,所以特別好味。

      刪除
  2. 真係簡單美食,會食唔停口。

    回覆刪除
  3. 我呢邊常常有特價雞翼賣,計起上來都係兩港元多一隻…
    而你的一定很貴,因唔知點解當看到沙薑雞中翼時,我便想到「沙中線」了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如心真好想像力!香港雞中翼一般十多二十元一磅。

      刪除
  4. 軒姐!我最愛用四季鹽焗雞粉醃雞翼不過我貪方便用焗的方法,最後焗五分鐘上火便ok但你用煎顏色好靚好吸引你好有心機呀!~小滿

    回覆刪除
  5. 唔知點解我覺得四季鹽焗雞粉, 你有味精, 因為陣味好大, 所以我用了兩次後, 以後都唔敢再整!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知點解我覺得四季鹽焗雞粉, 打錯字"係有味精", 因為陣味好大, 所以我用了兩次後, 以後都唔敢再整!

      刪除
    2. 四季鹽焗雞粉有味精,所以特別好味,偶然食一次不用怕。

      刪除