2015年10月31日 星期六

冰菜



第一次嚐冰菜是年初,在一素菜館,加陳醋當沙律前菜,口感很特別,很爽脆。早幾日見街市有售買了半斤試炒,見差不多要煮飯,便除手整袋放在廚房,個多小時後煮飯發現,

咦!有些菜葉已變色,還有點怪味,炒後大家都不願吃,結果送了給大口仔。
 翌日去請教菜販,原來要放筲簊且要通風,

今次放了幾小時都沒問題
再買來炒,炒的時候要快手

6 則留言:

  1. 未吃過也不知道甚麼叫冰菜。
    看到那些菜真似像歷盡風霜(因見到像冰粒的東西黏附在菜梗上),然而,炒完後又和菜芯差不多,這使我覺得好糊塗喔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冰菜係近年才在香港出現,是新產品還是本來已有的產品,新運來出售,則不知了,炒熟都那些似冰粒的東西仍在,我冇換微距鏡頭可能拍得不夠清楚,你用滑鼠點擊張相會放大,可以睇得清楚一點。

      刪除
  2. 我貪得意買過一次,當沙律食,幾脆嘅,咸咸地,我仲覺得腥腥地,而且都幾貴,所以我們都唔鐘意食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係幾貴,我見屋企人未試過至買,點知第一次就衰左,啲味好難聞,好彩第二次買冇事。

      刪除
  3. 哈哈!我還以為將菜灼熟然後加冰添!

    回覆刪除