2015年10月12日 星期一

排骨炒河


假期想找地方飲茶,請排隊等候,如遇時節別說酒棲,連茶餐廳都一樣人頭湧湧,一樣請排隊,真是搵食艱難!動輒要等數十張枱號,我最冇此耐性,寧哽個麵包好了,等個多小時已煮好吃完了,去買排骨炒河粉,自家炒又可多點菜,買排骨最好,連切都慳番。
材料:
排骨6
菜心半斤
河粉1
排骨醃料:
蠔油1茶匙
老抽2茶匙
生抽2茶匙
1/4茶匙
胡椒炒少許
生粉1茶匙
芡:
生抽2茶匙
蠔油1茶匙
生粉1茶匙
水適量
做法:
掛骨洗淨抹乾水用醃料拌勻稍醃
河粉炒至熱有少許焦邊備用。
菜洗淨炒熟,另起鑊下油炒排骨至熟,菜回鑊,埋芡淋在河粉上即成。
今次用幼邊河粉炒一樣沒有炒碎黐鑊
小小心得:將河粉預先逐條撕開,鬆開後稍煎香河粉至兩面少許焦邊,炒的時候兩手並用,可筷子鑊鏟齊炒,鑊要洗乾淨,鑊要燒熱下油,油亦要熱,便不會黐鑊。


6 則留言:

  1. 軒姐,我怕排骨唔稔,所以我多會用肉片配冬菇及菜心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如心:我以前都係咁諗,當炒過一兩次掌握到火候,便覺得比蒸更快熟,先炒至焦焦地,可以將個芡唔好搞勻住,將啲水加入先,好快已熟埋芡就得,想再腍可以再加蓋同水煮多陣添。

      刪除
  2. 很多排骨和菜,五姐做老闆,我一定哈哈笑日日有幫趁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果我做老闆stella來幫趁,一定加餸兼打折!

      刪除
  3. 炒河粉不容易,加埋配料,五姑娘真係煮得好靚 !

    回覆刪除
  4. 多謝秋葉姑娘!河粉是比較難炒,易黐鑊易碎,但掌握了竅門便不難了。

    回覆刪除