2019年4月10日 星期三

清明菜

         蕎菜又有人叫清明菜,是清明前後的時令菜,過了這段時間便不會再現,每見便買來吃,配以菜甫,豬肉或加少許蝦米同炒很甘香,如果配燒肉炒更美味。
蕎菜

16 則留言:

  1. 荞菜是蓼科荞麦属的普通荞麦,不属于禾本科,是一种双子叶植物。
    种子含丰富淀粉,供食用;为蜜源植物;
    全草入药,治高血压、视网膜出血、肺出血。
    适合内伤出血、咯血、妇女月经过多、牙龈出血、高血压、肿瘤患者。
    中国各地有栽培,有时逸为野生。生荒地、路边。亚洲、欧洲有栽培。

    回覆刪除
  2. 今年我都唔覺有得賣,每年食一次都唔錯。

    回覆刪除
  3. 你唔提起,我都忘記了!以前我先母都有煑,但我唔食蕎菜嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小時候我係唔食嘅,唔知點解老左又食。

      刪除
  4. 小時候在家,清明前後經常吃蕎炒豬肉,現在很少吃,因為兒子不吃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前小時候都係唔食嘅,細少又OK喎。

      刪除
  5. 今年蕎菜和切菜(幼的菜甫絲)两樣都比我買到,所以炒了二餐食喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年好似少左蕎菜賣,食左一次咋。

      刪除
  6. 以前細個時食的記憶中真係時時都有燒肉同炒加個薄芡好味㗎!依傢無食好耐都唔見有得賣~小滿!

    回覆刪除
  7. 蕎菜真係這個時節才有,在街市見到就知是甚麼時節。

    回覆刪除
  8. 前幾年清明時節,見到蕎菜我都好喜歡買回來配肉煮吃。
    可是這幾年不大看到這種菜。

    回覆刪除