2018年3月31日 星期六

骨香沙薑雞

   
隣近的大型街市進行大裝修,要停業半年,屋苑相連的街市祇有小量食材供應,反正閒著又有乘車優惠[兩蚊雞],便去觀塘買餸,見有新鮮沙薑賣,七元有四両,買來做沙薑雞,新鮮沙薑比用沙薑粉更香,連雞骨也香。
材料:大冰鮮雞約1300
芫荽兩株
蔥兩株
沙薑60
醃料:
玫瑰露半湯匙
老抽2茶匙
沙薑粉2茶匙
2茶匙
做法:雞洗淨抹乾水,將老抽抹勻雞皮,其餘醃料抹勻雞內外,沙薑洗淨刮去皮,切成幾塊用刀拍鬆,與洗淨去頭的芫荽蔥同放雞肚內,醃30分鐘,蒸25-30分鐘至熟,凍後斬件即可。
小小心得:沙薑一次用不完,可用玻璃瓶存放,不用蓋上,因有很多沙,用的時候一定要洗淨。

18 則留言:

  1. 新鮮沙薑真係好少見,好味啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係一啲賣生草藥或泰國食材的地方會有得賣。好香架!

      刪除
  2. 回覆
    1. 連骨都有香味!買到隻黃油雞仲正。

      刪除
  3. 整得咁靚,睇到要食多碗飯至得呀。

    回覆刪除
  4. 軒姐,蒸完後的雞汁,仲正呢!
    不過,啲汁水就油了點……

    回覆刪除
    回覆
    1. 我將啲汁放雪櫃雪一陣,啲肥油凝結,用保鮮紙放上面好易將啲油除去,我用嚟炒菜炆餸撈麵,好正。

      刪除
  5. 用新鮮沙薑整的沙薑雞,好香。賣相又靚,好好味啦當然。
    軒姐好有研究!

    回覆刪除
  6. 新鮮沙薑我好鍾意架,平常吃白切雞的薑油,我也拍一點新鮮沙薑加落去,好香的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一於下次買多少少,隨時有得用,真係好香。

      刪除
  7. 隻鶏見到都流口水呀!
    睇唔出,你個樣一D都唔似係"養蚊一族"呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 問下軒軒有冇畀人查票,觀塘站和油麻地站經常查票的。

      刪除
    2. 小月:張相係五年前細少幫我影嘅,當時細少好認真,放上臉書叫班朋友投票揀出嚟嘅,最後編輯同攝影師都屬意這張相,就一直用到現在,咭咭.....經過鏡頭嘅嘢唔好信呀!將相執過柔埋膚呀!不過我一向又真係比實際年齡年輕啲嘅!

      刪除
    3. 翠兒:查票未試過亦未見過,不過好少有人讓位俾我就真,關愛座都唔係好敢坐。

      刪除