2017年9月19日 星期二

蝦多士

大爺說很久沒吃蝦多士,看到大XX有海報推出蝦多士,因懶打蝦膠,便去點了一客試試,如果好吃便叫大爺去吃,吃了一口,不能說難吃,但不是我杯茶,幾經辛苦才吃完一客,馬上去超市買蝦仁,麵包,預備做蝦多士。雪櫃有包鳳尾蝦剛好派上用場,但今次有兩件鳳尾蝦的筋未全部切斷,有點蜷曲,下次要注意一點。
我問大爺好吃嗎?
大爺招牌式答覆不過不失咁啦!
軒:嘿!帶你去大XX食過至講啦!
細少:咦!OK喎!下次不做存傳統的,
可否加入芝士去做?
軒:好!搵日試試!

15 則留言:

  1. 我吃過傳統港式的蝦多士(四十多年前了),不用蝦膠,但會埋一個忌廉餡(而餡料是放在麵包上),上面放隻連尾大蝦,然後上粉、蛋、麵包糠來炸…
    現在可能已無食肆會做,又或失傳了?
    你這種做法是中式,相信是取材於西式的…

    回覆刪除
    回覆
    1. 忌廉餡我都冇食過,似乎慳成本喎,現在在鳳城仍有蝦多士食,中心有學員每次去鳳城都點蝦多士,單是吃蝦多士一圍檯便幾百元,一看到我post蝦多士已要求下堂教做。

      刪除
    2. 我講嘅係西式蝦多士,西餐冇蝦膠㗎!
      而忌廉餡也不易煮呢…

      刪除
    3. 西式蝦多士就連大爺都未食過,大爺一向愛吃中餐,所以我亦甚少吃西餐。

      刪除
  2. 蝦多士夢寐以求,只見過鼎爺廚房整過,自己沒弄過!

    回覆刪除
  3. 而家外面的𧎚多士,多數唔好食。

    回覆刪除
  4. 這些真是未吃過,相信您一定整得好好食。府上的老爺公子日日有食神,有口福了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 竅爺話不過不失咁啦!已經食到嘴刁,奄尖腥悶。

      刪除