2017年9月11日 星期一

開壇~2017第二爐月餅

做完一次自家炒白蓮蓉,始終自家炒不肯落油,油少難控制,量多很費時,還是去買現成的蓮蓉,今年找到網友小三多年前介紹的榮發食品公司購買,細少將第一爐月餅照片放上臉書,引來一班朋友垂涎,紛紛留言要一嚐,自家制當然不及專業的完美,但朋友賞要試便一於開壇,
 一大早430起床煮好大爺的早餐便開始去鹹蛋灰,去蛋清,蛋黃用線界開成半顆。

將蓮蓉分好等份,

 用保解紙蓋上,便不會吹乾。
 包上半顆鹹蛋黃,包好餅皮,噴水入爐,因今年換了新爐,溫度要小心掌握。
一口氣做了八十個迷你月餅,一直做到下午三時所有月餅出爐,才去吃午餐,順便買餸及買明天冰皮材料,一踏入家中全屋都是月餅味!入好盒等回油三日才可送出。晚飯後煮好冰皮材料已筋疲力盡倒頭便睡。
新買的禮盒,大方得體。
細少朋友眾多,我能力有限,祇能有限度制作,每人祇得幾個嚐嚐,年紀大了,一口氣做了八十個已是極限。

15 則留言:

  1. 軒軒:你好犀利呀!我呢幾年唔敢攪了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小月:真係好攰!成個人散哂呀!

      刪除
  2. 軒姐,由今天開始,到中秋節還有廿多天,小心不要捱壞自己身子…
    原因是,好評如潮會令你開多幾次壇。
    而我又諗你定會做黃大仙,詢眾要求嘛!
    最弊我這邊海關不可以放行郵遞月餅入境,否則我第一時間便要求你寄幾個俾我嚐嚐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如心:多謝關心,你估得冇錯,順得哥情失嫂意,過兩日再做少量,便真的要收壇嘞!其實大家都係貪高興,食過咪不外如是,餅一個而矣!冇咩特別。

      刪除
  3. 軒姐做嘅月餅真係好靚,如果覺得攰就要注意休息呀!

    回覆刪除
  4. 軒軒:一口氣做八十個月餅,犀利呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 翠兒:真係好攰!成個人散哂呀!

      刪除
  5. 好犀利!不過,真係會好攰,要抖抖啦。

    回覆刪除
  6. 餅靚盒靚像月滿,完完滿滿!
    收禮人一定很感受你的心意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝宗姐!雖然係粗餅,但心意搭夠。

      刪除
  7. 你好叻呀! 比個LIKE你. ~ Flora

    回覆刪除