2016年6月6日 星期一

2016五月糉

我非常愛吃糯米與豆,去年因戒糯米與豆類,沒有包糉,今年有藥控制,有恃無恐下手癢癢又包了,早兩天便要預先浸竹葉,大爺回來看到浸在水中的竹葉以為有糉吃,咭咭........未浸豆,末醃肉!等多兩日啦!
 終於有得食嘞
3斤糯米,斤半豆,有26隻鹹肉糉,四隻素糉,
今年的五花很瘦接近瘦肉
素糉用日本花菇,爽滑。    
 3斤糯米,斤半豆,有26隻鹹肉糉,四隻素糉。

19 則留言:

  1. 軒姐:你沒說是甚麼豆喎!
    而我就只喜歡綠豆五花肥肉糭。
    在這裡,我吃過用眉豆包的,味道也算不錯呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是開邊綠豆,其實五花要肥至好食,肥肉烚到溶溶地最正,但年長了膽固醇高不敢多吃,糉我愛吃多豆和鹹肉,加太多料反而不愛吃,素糉試過用栗子花生都覺不好吃,簡簡單單用綠豆東菇卻合心水。

      刪除
  2. 我的最愛!綠豆咸肉!五花肉喜歡肥一點啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!五花肥先好食呀!東坡肉諗起都流口水,不過人老了毛病多了,包好又唔忍得口,唔會食一隻就唔食,唯有買瘦啲。

      刪除
  3. 以前啲人好環保,食完糉之後會將棕葉洗淨,留番下一年再包過!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀! 以前我母親都係留番啲糉葉曬乾等第二年用,依家香港地寸金尺土,唔留啦!

      刪除
  4. 我買了兩隻潮洲糭試食。你自己包的,一定好味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 潮洲中未吃過呀!好吃嗎?我愛多綠豆呢!自己包可加綠豆。

      刪除
  5. 大爺每日回家都尋寶,五姐又好,無令大爺無望,咭咭!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咭咭......大爺好似小朋友,一番嚟就搵嘢食。

      刪除
  6. 回覆
    1. 要啦!明天便是端午節啦!預祝端午節快樂!

      刪除
  7. 敬祝軒姐闔家端午佳節愉悅,身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝如心!也祝闔家佳節愉快!

      刪除