2016年1月22日 星期五

紅燒牛肉

    細少愛上台灣美食,在網上找到資料嘗試做了第一次紅燒牛肉,細少話不能說不好吃,但完全不是那種味道,我知道與台灣的生活習慣,飲食模式不同,相同的食材,叫法也有不同,有些食材口味也不同,於是跑到有售台灣美食的永安百貨地庫,買了台灣醬油,再試做,第一次是用牛肋條做,稍嫌肥膩,今次用牛展,細少第一時間試個湯汁,脫口而出:似啦似啦!不過仲爭少少,軒知道爭咩,應該是牛肉牛骨熬上湯,但大爺與軒都上了年紀不宜吃濃湯,所以沒有熬上湯。蘿蔔非常有益,有冬吃蘿蔔夏吃薑的說法,但往往買到的蘿蔔有苦澀味,於是找去苦澀味的辦法,1.有說加疏打粉一同汆水,2.有說加一把米一同汆水或洗米水,3.有說用鹽醃可去苦澀味,4.更有說不可過早下鹽,5.更有名廚教蘿蔔橫切後,最邊皮的部份會見如樹的年輪一圈,祗要將最外圈的一層用起出棄掉便可以去苦澀味,以上方法都試過,1.是不行仍有苦澀味,2.試過成功,但汆水後的米不知如何善後,3.也成功但蘿蔔變成有鹹味,5.也成功去苦澀味,但要去掉較多蘿蔔。2.的方法原理是澱粉質破壞了蘿蔔中的芥子油,既然蘿蔔糕鮮有苦澀味,正正是澱粉質發揮了功效,於是將米改用粘米粉,一樣可行。最直接方法是買日本蘿蔔或韓國蘿蔔,甚麼方法也不須用,腍甜無渣。

17 則留言:

  1. 白蘿蔔的確難買,但冬天當造就好些,日本白蘿蔔很貴,有機會我會試韓國白蘿蔔。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我在Aeon買19.9一條好大條差不多有兩條普通蘿蔔,反而在百佳的韓國蘿蔔好貴40幾一條。

      刪除
  2. 軒姐早晨!
    好吸引,好分享,看來要上午煮定晚餐吃!

    回覆刪除
    回覆
    1. 子卉早晨!今日咁凍食最啱嘞!

      刪除
  3. 雖然無口福,但睇睇也聊勝於無!

    回覆刪除
  4. 呢位媽媽真係冇得彈,勁讚!
    一個白蘿蔔都咁多學問,您仲要逐樣,揾出問題,不枉我叫您做師傅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 千其唔好咁叫呀!你有好多識嘅嘢我唔食架!在網上大家互動研究下。我都係好奇心重,至會試完又試!

      刪除
    2. 打錯字,我唔識至啱!

      刪除
  5. 咁凍,食完呢個暖笠笠。我自已煮蘿蔔凍水落,或落小片冰糖。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果煮蘿蔔糕我係凍水落,下次試下凍水煮。我有落冰糖,可能係我同細少食唔慣至會覺得有小小苦味,大爺自小吃慣他母親的蘿蔔,佢話蘿蔔係噉味。

      刪除
  6. 軒姐,我又嚟學嘢啦,昨日我跟你方法做了芋頭扣肉,因為昨晚放工比較夜,要今晚吃至知整得似唔似?
    台灣人的食物,通常都很重口味,對年輕人OK,但年長的就不那麼好了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如心太客氣啦!你都是高手!可能咁啱一個半個餸未煮過啫!我都有好多你識我唔識嘅餸要向你學習呀!台灣人的食物,通常都很重口味,聽講洗腎人數幾嚴重下。

      刪除
  7. 近年牛肉好貴,家中又有人不吃牛,所以我都少食。以往蘿蔔炆牛腩,蘿蔔先出水。
    我地家鄉煮蘿蔔不炒,認為蘿蔔起鑊炒會苦,料頭起鑊下水,水滾才下蘿蔔,一定要落糖,冬前蘿蔔最甜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有汆水同加糖,但都有少少苦。今晚試左EE Chab的方法凍水落蘿蔔,我食唔覺苦,細少食話仲有少少苦,以前少時候是旦煮都唔會苦,可能是農藥,或地區土壤問題。

      刪除