2019年10月22日 星期二

沙薑豬手


偶爾發現官塘的肉類比附近街市便宜一很多,一隻豬手才六七十元,相比下幾乎平了三分一,大爺愛吃豬手,細少又不大吃,但愛吃沙薑類食品,於是買一隻嘗試做沙薑豬手,上網參考後便做了一次。
材料:
豬手一隻,
沙薑粉3湯匙
粗鹽4茶匙
魚露150ml
八角2
桂皮一小塊
冰糖一小粒
薑片數塊
蔥兩條切段
水 適量
做法:
豬手洗淨汆水洗淨,用魚露開勻沙薑粉,起鑊下油爆香薑蔥,下開勻之沙薑粉魚露加入能蓋過豬手的水滾後入豬手冰糖,慢火燜45分鐘熄火焗15分鐘,再煮滾15分鐘熄火再焗15分鐘即成。

16 則留言:

  1. 我最愛豬手,任何煮法都啱食。

    回覆刪除
  2. 睇你的食譜有水落去燜但見煮得好干爽喎!我諗站上那碟姜蔥肯定好好味喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 碟姜蔥真的好味,在水中撈左出嚟就會好干爽。

      刪除
  3. 多數食南乳豬手,沙薑就未試過。

    回覆刪除
  4. 自從豬肉貴咗之後,成百蚊隻豬手,我未買過了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近豬肉真係好貴,間中食一次啦!

      刪除
  5. 五姑娘。很久沒來探望,料必安好 !今天來看到您的好介紹。
    看到這碟煮焗豬手,就想起要煮來吃了。也有參考伙的煮法。
    可惜我不受得沙薑的味料,總是覺得燥和辣,但不要緊,下其他味料就很不錯了。一向我的口味都比較清淡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 更正:參考您的煮法。

      刪除
    2. 多謝秋葉姑娘來探望,我總是無事忙!近日眼睛感到非常疲累,祗好少了上網,待慢了各位朋友,抱歉!

      刪除
    3. 五始姑娘生活繁忙,多爭取時間休息是最好的。

      刪除