2018年6月3日 星期日

雪菜肉片炆米


星期日最怕去飲茶,等位是其中一個理由,星期日一切特價食品取消了,且還要另外假日收費,一早預備了一包排粉,雪櫃有自家醃制雪菜及肉片,想有些濕潤感加了包清雞湯,做碟雪菜肉片炆米,不用化等位的時間,十來分鐘完成上桌,是綽綽有餘。

16 則留言:

  1. 我都好怕星期日出街同人迫。
    雪菜肉片炆米,簡單美食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 假期又貴又多人,我又無奈性等位。

      刪除
  2. 現時出街食真係好貴,係屋企煮好D。

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲嘢越來越貴,人工又唔見加得多。

      刪除
  3. 回覆
    1. 火鴨絲炆米,當然好食啦!但我通常都是吃剩火鴨才會拿來炆文,不會專登去買火鴨。

      刪除
    2. 十來分鐘雞湯雪菜肉片炆米上桌

      刪除
  4. 自己煮更係好啦,不過,就是辛苦咗做煮個個人囉⋯⋯

    回覆刪除
  5. 我依家甚少喺星期日出街飲茶,因為收費比平日貴10至15%,感覺唔係咁抵。

    回覆刪除
    回覆
    1. 假日出街飲茶食飯,收費貴好多,實在唔抵。

      刪除
  6. 我試星期日在新城市的美心等兩小時位,等位的兩小時就和朋友雞啄唔斷,不過,以後冇下次啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一個鐘我都唔想等,仲要兩個鐘,兩個鐘煮完食埋洗埋碗都得啦!

      刪除
  7. 軒姐!你炆的米粉水份剛剛好不會太濕自己煮可以加勿都得,我有時都煮吓雪菜肉絲湯米我真係離唔開米粉簡直係「米粉痴」去餐館食有時我都叫雲吞米粉我都鐘意食雲吞麵㗎!但隔一排無食米粉又好似欠缺啲嘢咁!嘻嘻!~小滿!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小滿:粉和麵的我都愛叮吃,自已煮喜歡加甚麼都可以,很隨意。

      刪除