2017年8月21日 星期一

春筍肉絲


    大爺一向愛吃筍,但也要看時令才可買到,逛759看到有真空春筍,買一包試試,切開有很多白色一粒粒的物體,包裝說明是一些竹筍內部發酵所產生的氨基酸沈積,並非品質有問,但清洗則較麻煩。雖然是已熟,但仍開邊汆水,切絲下調味先炒,再配肉絲炒,最後加上靈魂蒜茸辣椒醬。
我問大爺:好吃嗎?
大爺:你睇下隻碟美人照鏡,咪知好唔好食囉!

咭咭今後全年都可以有春筍吃啦!

9 則留言:

  1. 我這邊中超也有膠袋用鹽水浸住的鮮筍,知是大陸產品唔敢買,所以我寧願買台灣樽裝的香辣筍絲。想八卦問你一句,我說的水浸鮮筍,不知軒姐會買嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實大陸貨真的有保留,不過香港比較好少少,有一定檢測,唉!嘆一句食又死唔食又死。

      刪除
  2. 「大爺:你睇下隻碟美人照鏡,咪知好唔好食囉!」真係一句讚美都吝嗇啵!

    回覆刪除
  3. 數字屋春筍,呢碟又係疑似打斧頭之作喎,哈哈

    回覆刪除
  4. 我以前也有買罐頭清水竹筍,自從有次買左一開大量白色粒粒浮起,吾知係乜吾敢食掉左,以後都冇再買了。最近有鮮筍賣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果唔係說明有寫,我都會掉左,屋村較少有筍賣,我仲未見有。

      刪除