2017年8月31日 星期四

2017第一爐月餅

細少喜歡吃月餅,我這個廿十四孝的母親在農七月便做月餅,一直都是用金獅糖漿

今年試試提早做好轉化糖漿,
自己炒白蓮蓉,
幾十年來用的焗爐都是不能獨立調節火力,這焗爐剛剪綵不久,有點不習慣,往往忘記調節下火度數,今次也是忘記了調下火,鹹蛋黃焗得過熟有點乾,採用熱風對流,火力溫度原來會降低,
匆匆改回用上下火先搶色,有點手忙腳亂,全程不敢離開焗爐,出爐也算理想,甚少有象腳出現,
蓮蓉月餅~食譜


今次做了三十個,這十個裝的禮盒要去荃灣才有售,
在二記買的是八個裝禮盒,下次去荃灣再買幾個禮盒。
入盒等回油,便送出。
到自家吃才知出事,回油後餅皮太濕,朋友倒沒意見,認為不影口感,吃到蓮香,且甜度剛好,買的是吃不到蓮香且太甜。我知是蓮蓉炒得不夠乾身所致,自家炒一定少糖少油,而蓮蓉是用油去搓不是用水去搓油少難炒又怕而燶,因而水份未炒乾,消化完後遲點再做過。


13 則留言:

  1. 軒姐:整得好靓顏色又好看,細少真有福氣,有個能幹的母親樣樣都識整,羡暴旁人 :)
    我曾经試过整,皮ok但蓮蓉餡好乾會好散不像外面賣那麽滑,我都是自已煮軟化糖槳.
    ~小滿

    回覆刪除
    回覆
    1. 家人已習慣了,不覺得是一回甚麼事。外面的有加另外一些平價物料,好多會加白豆蓉同粉類,油多才可炒得軟滑,自已炒一定是純蓮蓉,又唔肯落油,一定冇咁幼滑,以前出面的蓮蓉炒好左仲加豬油去搓,現在人講健康已好少落豬油去搓。

      刪除
  2. 你對蓮香這麽講究,你估我想起甚麼?哈哈…我想起中上環的蓮香酒家,莫非那裡是做月餅起家?
    再說,懂做月餅可好,與外面比較第一健康些,第二可能冇咁貴(除非買那些不知名的)?我這裡一盒美心月餅若換算港幣大約要三百幾至四百元左右,或者在香港人來說不貴,但在這邊就沒那麽多人捨得吃呢!就好似有些熱帶水果,有人告訴我榴槤要五百多港元一個,你話有幾多個會買,至於茘枝、龍眼、芒果也一樣貴而不好食。
    你的月餅是愛心牌,所以一定是超好吃的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 師兄:月餅是用來送禮的,幾貴都要買。月餅香港製造,要搭飛機去外國,如果在香港買一張海外月餅券寄給親友,一樣要正價三百幾四百蚊架,點會覺不貴呢?其實是買者不食,食者不買的。

      刪除
    2. 現在送禮都少了,初初結婚要每年送給長輩,我同大爺都是大家族,送禮送到驚,要做月餅會,後來此風氣被淘汰了,真是慳番唔少。自己炒蓮蓉是真材實料好香蓮子味,但因為冇加其他嘢,又唔夠油,一定冇出面的蓮蓉幼滑。

      刪除
  3. Shu Siu,在香港貴貴都有人買,當然是少數,如果買的人可以做到五姐水準,就會冇人買啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為軒姐的知名度是六星級,比米茲連還多三星…咭咭咭咭咭!

      刪除
    2. 兩位抬舉了!月1餅都係免免強強得個樣咋!

      刪除
  4. 軒軒咁早就開爐整月餅,已經整得好靚啦!
    自己炒蓮蓉真係好香蓮子味,買的除了太甜之外,有搭粉的,所以不香噢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝翠兒!買的好多會加白豆蓉同粉類,油多才可炒得軟滑,自已炒一定是純蓮蓉,又唔肯落油,一定冇咁幼滑,以前出面的蓮蓉炒好左仲加豬油去搓,現在人講健康已好少落豬油去搓。

      刪除
  5. 好快手呀!其實我都喜歡食月餅,不過,實在不能多吃。你做的很吸引。

    回覆刪除