2015年5月24日 星期日

慳家餸






 吃西蘭花,剩下的莖,掉了可惜,儲起,將厚皮部分撕掉切粒,加菜甫粒瘦肉粒炒成一碟,再加點花生或腰果,誰知道是下欄。



8 則留言:

  1. 呵呵呵!我又學識打苦頭喇!

    回覆刪除
  2. 麻煩您教多些我喇,等我可以增加多些私己錢呀~~~哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈....好聽話斧頭餸,D斧頭又唔係落番佢地身上,這不過是偷家補家罷了!

      刪除
  3. 哈哈,我都成日留起個西蘭花莖架,不過我用嚟炒飯就最多喇!

    回覆刪除
  4. 我食西蘭花連莖都切薄片炒埋一碟.好爽脆.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好爽脆,通常有人嚟食飯,我會淨炒花,莖就留番第日食。

      刪除