2018年10月19日 星期五

炆鴨掌


 大爺愛吃鴨掌,於是買了幾隻已炸鴨掌,在冰庫找到之前炆鮑的上湯鮑汁,退冰後與已汆水之鴨腳同炆,用大火炆鴨掌會易爛,今次試新方法,用炖的方法,將所有材料放在深碗中,蓋上耐熱之保鮮紙炖腍,取出埋芡即成。

13 則留言:

  1. 我都鐘意食鴨掌,但不會整,酒樓吃好了!

    回覆刪除
  2. 我都鐘意食鴨掌,不過,咁大隻,真係食兩隻就夠。

    回覆刪除
  3. 喺出面未必食到好食嘅鴨掌,而你呢個方法我諗一定好食!軒姐,今日我借用你蒸糯米飯嘅食譜,嘩,喺facebook裏面好多人都讚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜如心有咁多讚!但我在facebook唔見你的糯米飯嘅?有真正鮑汁味道都OK!

      刪除
  4. 我都好喜歡吃鴨掌,和鵝掌。原來用炖的方法較好。下次要試試了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時明火燜要用細火,一大火就爛皮,咁試下炖,又不用擔心炆到燶了。

      刪除
  5. 燉得好完整皮無破,軒姐請問鵝掌是否一定要炸過才去燜就不易爛呢!謝謝!~小滿!

    回覆刪除
    回覆
    1. 炸過冇咁易爛,如果大火炆就算炸過都易爛。

      刪除